Darmowa dostawa od 300 PLN

Reklamacje i zwroty

Polityka Zwrotów i Reklamacji – Uniformo.pl

Odstąpienie od umowy – 30 dni na zwrot

W Uniformo.pl chcemy, abyś czuł się pewnie podczas zakupów. Dlatego dajemy Ci aż 30 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość – bez podawania przyczyny. Jeśli zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – masz pełne prawo do jego zwrotu.

Dzięki integracji naszego sklepu z systemem tanich zwrotów Paczkomatem InPost, proces ten jest szybki, wygodny i tani.


Jak to działa?

  1. Wygodny kreator zwrotów

    • Zaloguj się na swoje konto i przejdź do panelu zwrotów.

    • Wybierz produkt, który chcesz zwrócić, zaznacz opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” i wybierz formę zwrotu środków.

    • System wygeneruje formularz zwrotu i etykietę – wystarczy je wydrukować, formularz podpisać, a etykietę przykleić na paczkę.

  2. Nadaj paczkę w Paczkomacie

    • Spakuj produkt do kartonu lub folii razem z formularzem zwrotu (możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie). Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być dobrze zabezpieczone na podróż.

    • Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie InPost – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    • Pamiętaj: paczka nie może przekraczać wymiarów 41 x 38 x 64 cm i 25 kg.

  3. Zwrot pieniędzy

    • Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki lub dowodu jej nadania.

    • Koszt przesyłki zwrotnej to jedynie 10,32 zł, który zostanie odjęty od kwoty zwracanej za towar.

Dodatkowe korzyści:

  • Łatwo – wszystko załatwisz prosto, bez zbędnych formalności.

  • Szybko i wygodnie – bez kolejek, bez czekania na kuriera.

  • Bezpiecznie – przesyłki zwrotne są ubezpieczone do 200 zł.


Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem – możesz złożyć reklamację.

Jak złożyć reklamację?

  1. Napisz do nas na biuro@uniformo.pl, dołączając:

    • numer zamówienia,

    • opis problemu,

    • zdjęcia dokumentujące wadę.

  2. Po weryfikacji poprosimy Cię o odesłanie towaru – również wygodnie przez Paczkomat InPost.

  3. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji możesz otrzymać:

    • nowy produkt,

    • naprawiony produkt,

    • pełny lub częściowy zwrot pieniędzy